zondag 8 oktober 2017

Ben dit weekend even aan de gang gegaan met de nieuwe halloween stempel van Hetty Meeuwsen.
Ook al wordt het in Nederland niet zo gevierd is het toch wel heel leuk om ze te maken.
Gebruikte materialen:
HT1626 - Hetty's Happy halloween
Dutch Doobadoo: 470.713.140 (Shield), 470.715.011 (Spiederweb), 470.715.017 (Bubbles)
Om deze kaart te maken heb ik eerst alle afbeeldingen gestempeld met zwarte stempelinkt op wit stempelpapier.
En hem daarna ingekleurd met copics. Maar dat kun je natuurlijk doen met wat je maar hebt/wilt.

De afbeeldingen heb ik nog eens op gewoon papier gestempeld en deze uitgeknipt.
Als probeersel heb ik toen die afbeeldingen met 3d-kit op de kaart bevestigd.
Daarna heb ik de kaart met verschillende kleuren distress inkt ingekleurd.
De maan/zon en de scheiding tussen de lucht en de grond kun je maken door verschillende vormen uit papier te snijden of te scheuren.

Voor de kaart zelf heb ik het schild 2x uitgeknipt. Van de achterkant heb ik de punt afgesneden zodat hij stabiel blijft staan.
Vanaf 4cm van de bovenste rand heb ik de kaart gerild. Het bovenste gedeelte heb ik met lijm bevestigd op de achterkant van de voorkant van de kaart.

Nog een fijn weekend!

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk deze halloween kaart! Groetjes Betha